Förlossning

Inför firandet av mors dag:
ALLT OM MIN FÖRSTFÖDDA OCH DIN ANDRA đŸšŒđŸŒâ€ïž

Epidural? Ja
IgÄngsatt? Ja
Visste ni könet innan? Dom sa att de var en flicka, men ut kom en POJKE 😊
BerÀknat datum? 7 Dec 2011
Födelsedatum? 30 nov 2011
IllamĂ„ende pĂ„ morgonen? Ja varje dag 
Cravings? Is bitar, fetaost, lakrits, smör, bacon
Hur mĂ„nga kilo gick du upp? 30kg    
Vart födde ni?östra BB i Gbg  
Antal timmar med vÀrkar? 27
Bebisens vikt? 3.070g
LĂ€ngd:51 cm
Bebisens fullstÀndiga namn? Markus, Elias, Bertil.
Hur gammalt Àr barnet idag? 5 Är
.

...............................................................
Epidural? Ja
IgÄngsatt? Ja
Visste ni könet innan? Ja
BerÀknat datum? 20 juli 2013
Födelsedatum? 16 juli 2014
IllamÄende pÄ morgonen? Nej
Cravings? Mozzarella 
Hur mĂ„nga kilo gick du upp? 30kg    
Vart födde ni? Hudiksvall
Antal timmar med vÀrkar? 2 timmar
Bebisens vikt? 3.508g
LĂ€ngd:50 cm
Bebisens fullstÀndiga namn? Britt,Nellie,Linnea
Hur gammalt Àr barnet idag? 3 Är

Jag Ă€r sĂ„ stolt över mina barn đŸ˜â€ïž

Sabina, mamma till 3
2017-06-03 @ 00:52:14
URL: http://saabiina.blogg.se

Oj, haha! Men sÄ tokigt att det kom en pojke dÄ dom sagt en flicka - chocken :D

Svar: Jag blev chockad. Men jag Àr glad och Àr sÄ stolt över min son.
SÄ idag Àr jag inte alls ledsen över de.
Men de vart en jÀtte chock för mig.
loppanlinnea.blogg.se




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misslinnea.blogg.se 🌾

♄ Mamma till en pojk & triss i flickor ♄ Jag Ă€r gift med vĂ€rldens bĂ€sta man. ♄

RSS 2.0