Varning för starka bilder



Ava Louise xxx Den 13 mars 2018 togs jag in pĂ„ sjukhuset med böjande membran, efter en undersökning fick vi veta att jag var fullt utspĂ€dd (jag hade inga smĂ€rtor alls). 
Jag satt omedelbart pĂ„ sĂ€ngstöd. 
 Klockan 6 pĂ„ morgonen bröt mina vatten och jag och min man fick berĂ€tta för att förbereda sig för det vĂ€rsta, jag var 22 veckor 2 dagar. Efter en kĂ€nslomĂ€ssig dag bad tjejer och barnmorskor för att hjĂ€lpa vĂ„r lilla tjej, fick vi acceptera att ingen skulle gör nĂ„gonting för henne (kan fortfarande inte acceptera detta). Klockan 8.05 pm den 14 mars 2018 föddes vĂ„r vackra lilla tjej med sina Ă€ngelvingar, Ava Louise, 1 lb 1oz. 

Jag tror att vi gick igenom nĂ„gonsin kĂ€nslor möjligt pĂ„ sĂ„ kort tid. 
 FrĂ„n Avas födelse hade vi henne med oss, sjukhuset satte oss i ett rum som jag bara kan beskriva som en lĂ€genhet, vi hade ett kök, badrum och dubbelrum med en kall spjĂ€lsĂ€ng. Vi tillbringade 3 nĂ€tter och 4 dagar med vĂ„r dyrbara bebis, jag bytte klĂ€derna, tvĂ€ttade henne ner, knuffade och kysste henne oĂ€ndligt, tog massor av bilder och bedrövade. Lördag den 17 mars kom begravningsdirektören klockan 10 och vi gick ut ur sjukhuset tillsammans, jag och min man kom in i vĂ„r bil och Ava i begravningsdirektörens bil och mitt hjĂ€rta bröt igen. Vi fick höra att vi kunde besöka Ava pĂ„ mĂ„ndag 19 mars. 
 Den helgen var det vĂ€rsta att inte kunna se henne, hĂ„lla henne, byta henne, jag befann mig sjĂ€lv önskar dagarna bort sĂ„ att jag bara kunde se henne igen, mĂ„ndag kom runt och sĂ„ snart jag fick telefonsamtalet var Ava redo för besökare Jag var dĂ€r pĂ„ nĂ„gra minuter. Den 21 mars 2018 kom dagen för Ava Louis begravning, och det var alltför snabbt för mig, jag har ingen aning om hur vi kom igenom dagen (men pĂ„ nĂ„got sĂ€tt gjorde vi det). 
 Dess mycket tidiga dagar för oss Ă€nnu, men jag kan bara inte förestĂ€lla mig en dag nĂ€r det inte gör ont jag menar att jag har andra barn och min man och hundar sĂ„ ja jag Ă€r upptagen och mitt liv mĂ„ste fortsĂ€tta. 
Men jag tycker bara att jag pottar om att göra vad som behöver göras. Ava Louise - Ett ögonblick i vÄra armar men en livstid i vÄra hjÀrtan <3 <3 <3 Vi kommer alltid att Àlska dig Àlskling flicka xxx

(null)

đŸ‘ŒđŸŒ

(null)

đŸ‘ŒđŸŒ

(null)

Amerikansk vĂ€ns barn & hĂ€ndelse 😭



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misslinnea.blogg.se 🌾

♄ Mamma till en pojk & triss i flickor ♄ Jag Ă€r gift med vĂ€rldens bĂ€sta man. ♄

RSS 2.0