2 veckor đŸ‘ŒđŸŒ

(null)


Nu har det snart gĂ„tt 2 veckor sedan du fick dina vackra Ă€nglavingar och lĂ€mnade oss... 13 dagar sedan jag fick krama dig och ha dig i min famn och trösta dig❀❀❀ mitt livs vĂ€rsta dagar, hjĂ€rtat gĂ„r sönder💔 det har tagit mig tid att samla mig för att skriva nĂ„got överhuvudtaget, det gĂ„r nĂ€mligen inte att sĂ€tta ord pĂ„ allt det man kĂ€nner och tĂ€nker, det Ă€r svĂ„rt att leva, svĂ„rt att finnas,svĂ„rt att andas, svĂ„rt att bara vara...vi saknar dig sĂ„ brutalt mycket, sĂ„ mycket som ord inte kan beskriva... du lĂ€mnade oss i Paris, en stad som för alltid kommer symbolisera kĂ€rleken för oss precis som den redan gör för sĂ„ mĂ„nga andra...

Du var sĂ„ fin, sĂ„ vacker, sĂ„ söt, sĂ„ charmig, sĂ„ snĂ€ll, sĂ„ omtĂ€nksam och en glĂ€djespridare utan dess like och ett riktigt busfrö alltid med glimten i ögat. Det Ă€r sĂ„ tomt hĂ€r utan dig, vi försöker leva som du lĂ€rt men det Ă€r svĂ„rt utan dig hĂ€r.. sĂ„ fruktĂ€nkvĂ€rt svĂ„rt... jag saknar hur du vĂ€ckte mig mitt i natten, för att du var törstig eller för att du drömt nĂ„got och ville ha tröst, jag saknar hur du vĂ€ckte mig pĂ„ morgonen vare sig det var kvart över 5 eller vid 9, jag saknar hur du kilade mig i nacken nĂ€r jag bar dig, eller hur du sa " jag Ă€lskar dig mamma" jag saknar att du alltid skulle vara med, jag saknar att vi alltid var tillsammans och hur vi gjorde allt tillsammans, jag saknar allt med dig min lilla Snorkfröken ❀❀❀ livet kommer aldrig bli desamma, det gör sĂ„ ont att jag aldrig fĂ„r krama dig, pussa pĂ„ dig, trösta dig, ja allt gör sĂ„ fruktansvĂ€rt ont. Jag Ă€r sĂ„ arg över att sĂ„dant hĂ€r fĂ„r ske, det Ă€r sĂ„ fruktansvĂ€rt orĂ€ttvist💔💔💔

Min lilla prinsessa sĂ„ Ă€lskad frĂ„n första stund❀❀❀

VĂ„r fina lilla Saga du som Ă€lskade livet och levde det fullt ut varje dag❀❀❀❀  Kristoffer 

đŸ‘‰đŸ»Har tillstĂ„nd att delađŸ‘ˆđŸ»

(null)





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misslinnea.blogg.se 🌾

♄ Mamma till en pojk & triss i flickor ♄ Jag Ă€r gift med vĂ€rldens bĂ€sta man. ♄

RSS 2.0