Sagas Begravning



Nu mÄste jag skriva av mig.
NÀr Saga blev sjuk kunde jag aldrig nÄgonsin förestÀlla mig att detta skulle bli sÄ stort och att det skulle engagera mÀnniskor runt om i hela Sverige. En liten underbar 4 Äring skulle lÀra oss alla sÄ mycket....en liten 4 Äring som snart skulle bli 5...
Jag har fÄtt Àran att stÄ vid sidan av och uppleva allt detta. BÄde glÀdje och sorg.
Idag var det en dag som var bÄde underbar och helt förfÀrligt orÀttvis.
Det var det jobbigaste jag nÄgonsin varit med om. Jag trodde pÄ riktigt att hjÀrtat skulle hoppa ur kroppen och gÄ i tusen bitar.
Att bĂ€ra en kista med ett litet barn Ă€r ju en vĂ€ldigt annorlunda kĂ€nsla....💔
Man biter ihop men egentligen vill man ju bara lÀgga sig ner och skrika... vÀrlden Àr orÀttvis.

Ceremonin var otroligt kĂ€nslosam och vacker. Utsikten helt magisk. 
Alla Sagas favoritlÄtar som spelades.. tror hela kÀnsloregistret fanns i min kropp idag.

Stort tack till er alla som kom till Saga idag❀
Ett stort tack frĂ„n mig❀



(null)

đŸ‘ŒđŸŒ

❀❀❀❀❀❀ Finns inte ett enda ord som kan beskriva hur det var idag. Det finns inget ord som Ă€r sĂ„ tungt, jag kan bara komma pĂ„ perfekt. Men perfekt Ă€r bara en liten brĂ„kdel av vad vi kĂ€nner.. Det var magiskt! Magi i renaste form... Precis som vi vet att Saga hade velat ha det. ❀❀ 

Tack för allt... finner inga ord för det hĂ€r. Wow !! ❀❀❀

(null)


BU CANCER 

("HAR TILLSTÅND FRÅN SAGAS FAMLJ ATT DELA DETTA")



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

misslinnea.blogg.se 🌾

♄ Mamma till en pojk & triss i flickor ♄ Jag Ă€r gift med vĂ€rldens bĂ€sta man. ♄

RSS 2.0